1. خانه
  2. درباره King Long
  3. درباره کینگ لانگ
درباره کینگ لانگ

شرکت صنایع خودروسازی کینگ لانگ یونایتد شیامن (با مسئولیت محدود) در سال 1998 افتتاح شد. این شرکت روی تحقیق و توسعه، تولید، فروش و خدمات اتوبوس های اندازه بزرگ و متوسط و ون متمرکز است. این فعالیت ها در سه مرکز مجزا شامل مرکز اتوبوس های بزرگ و متوسط شیامن، مرکز تولید ون شیامن و مرکز اتوبوس شهری شیائوشنگ انجام می پذیرد. کینگ لانگ در مجموع مساحتی در حدود 800000 متر مربع را در بر گرفته، و ظرفیت سالانه تولید بالغ بر 20000 دستگاه اتوبوس بزرگ و متوسط و 30000 دستگاه ون را دارد.

در بین مراکز تولید کینگ لانگ، مرکز تولید ون شیامن خط تولید پیشرفته تولید خودرو برای علامت گذاری، جوش، الکتروفورز، پوشش رنگ و مونتاژ نهایی در اختیار دارد که از معدود خطوط تولید مکانیزه مدرن در صنعت خودروسازی چین است.

از ابتدای تاسیس کینگ لانگ، نرخ متوسط رشد سالانه فروش بالای 30% بوده است که در مجموع فروش بالای 400000 دستگاه را رقم زده است. در سال 2016، کینگ لانگ (بدون احتساب شرکت¬های تابعه) در مجموع فروش بیش از 32000 دستگاه با درآمد فروش 8.66 میلیارد یوان، شامل فروش خارجی 2.04 میلیارد یوان و 10000 دستگاه به دست آورده است. کینگ لانگ بیش از 80000 دستگاه اتوبوس و اتوبوس بین شهری را به بیش از 130 کشور و منطقه جهان صادر کرده است.

کینگ لانگ در چین و خارج از آن شرکتی شناخته شده است و از سوی لابراتوار جهانی برند برای بیش از 14 سال متوالی در فهرست «500 نام تجاری ارزشمند چین» قرار گرفته است. در سال 2016، ارزش این نام تجاری 30.645 میلیارد یوان بوده است که آن را در رده ده نام تجاری برتر در صنعت اتومبیل سازی چین قرار می دهد.

کینگ لانگ تلاش می کند با ارائه راه حل های جامع در زمینه خودروهای انرژی نو و راهبری روند داخلی اتوبوس های انرژی نو، بازار انرژی های نو در چین را به دست آورد. در بازارهای بین المللی، با کمک استراتژی «یک کمربند یک جاده»، کینگ لانگ در پی تسخیر بازار، نوآوری مستقل و رشد شدید است تا مزیت های تولید اتوبوس در چین را به پیشرفت در صادرات خارجی بدل کند.

فلسفه سازمانی

رسالت
پیگیری ایمنی، آسایش، حفاظت محیط زیستی و راحتی در حمل و نقل عمومی


دیدگاه
تبدیل شدن به یک بازیگر موثر در بین ارائه کنندگان راه حل های مسافری (محصولات و خدمات)


ارزش های اصلی

صداقت:
صداقت جزء شالوده های زندگی است. این شرکت وظیفه خود می داند فارغ از سهام داران، کارکنان و مشتری ها، با تمام جامعه تعامل صادقانه ای برقرار کند تا اعتبار و اعتماد دو طرفه ایجاد شود.

نوآوری:
همواره باید نسبت به بازار و نیازهای مشتری حساس بود، به خوبی تفکر سنتی را درهم شکسته و همه زنجیره های نوآوری را از طریق ایده های جدید کشف کرد تا رقابت پذیری شرکت ارتقا یابد.

رضایت مشتری:
رضایت مشتری برای ما به معنی «خشنودی صد در صد مشتری از کالاها و خدمات» است. ما با تمرکز بر رضایت مشتری، در پی توسعه پایدار تجارت خود هستیم. اولین وظیفه هر یک از کارکنان این است که به نیازهای مشتریان پاسخ گفته و با ایجاد ارزش برای آنها رضایتشان را جلب کنند.